Poniżej znajdą Państwo najczęściej zadawane pytania odnośnie naszych produktów, ich zalet i zastosowań. Ponadto znajdują się tu informacje o gwarancjach, serwisie, sposobach zakupów, płatnościach i wysyłce towaru, a także porady.
- Dlaczego ogrzewanie podłogowe?
Ponieważ ogrzewanie podłogowe jest najbliższe idealnemu rozkładowi temperatury, uwzględniającemu fizjologię człowieka, co można streścić do "ciepłe stopy - chłodna głowa". Ponadto ciepło jest równomiernie rozprowadzane na całej powierzchni podłogi i tym samym w pomieszczeniu. Co ważne, ogrzewanie podłogowe nie generuje wzmożonych ruchów powietrza, jakie występują przy centralnym ogrzewaniu, więc ruch kurzu i pyłów jest zminimalizowany (ważne dla alergików i astmatyków).
- Ogrzewanie podłogowe elektryczne czy wodne?
Elektryczne, ponieważ bezwładność elektrycznego ogrzewania podłogowego jest znacznie mniejsza niż wodnego ogrzewania podłogowego, tzn elektryczne ogrzewanie działa szybciej i oszczędniej.
- Dlaczego produkty DEVI, a nie produkty innych marek?
Ponieważ DEVI jest największym i najdłużej działającym na rynku producentem elektrycznych ogrzewań podłogowych. Od 1936 roku produkuje systemy, które zawsze zapewniają optymalną wydajność, wysoką niezawodność i zużywają niewiele energii elektrycznej. DEVI zapewnia gwarancyjny serwis wykrywania i naprawy wszelkich uszkodzeń instalacji grzejnych, powstałych w toku montażu, bądź użytkowania.
- Mata czy kabel?
Wyboru należy dokonać ze względu na dwa czynniki: możliwości montażowe oraz cel ogrzewania. Kable można zamontować tylko w wylewce betonowej lub w przypadku systemów przeciwoblodzeniowych w warstwie piasku. Natomiast maty można zamontować tuż pod powierzchnią podłogi, w warstwie kleju, co pozwala uniknąć znacznego podniesienia wysokości. Albo inaczej, w przypadku ogrzewania podstawowego zalecany jest montaż kabli, a w przypadku dogrzewania podłóg polecane są maty.
- Kable i maty jednostronnie czy dwustronnie zasilane?
Kable i maty jednostronnie zasilane są o wiele łatwiejsze w montażu, ale ich koszt jest wyższy. Natomiast kable i maty dwustronnie zasilane wymagają tworzenia pętli, ale za to są tańsze.
- Pod jaki rodzaj podłóg można stosować produkty DEVI?
Ogrzewanie podłogowe można stosować niemal pod każdym materiałem wykończeniowym podłogi. Zarówno pod naturalnym kamieniem, gresem, terakotą jak i parkietem, drewnianymi deskami na legarach i panelami. Dodatkowo DEVI stworzyła Devicell Dry oraz Devidry - produkty do suchego, szybkiego i wygodnego montażu pod panelami.
- Czy do montażu/kładzenia podłóg z ogrzewaniem podłogowym można stosować dowolne materiały wykończeniowe?
Nie. Należy używać klejów do płytek i spoin z potwierdzoną przez producenta możliwością stosowania do ogrzewanych podłóg. Podobnie należy używać paneli i drewna z powyższym atestem.
- Czy kable i maty kładzie się pod całą powierzchnią podłogi?
Nie. Kładzenie ogrzewania pod stałymi elementami zabudowy nie ma sensu. Omija się stałą zabudowę tzn szafki i szafy zamontowane na stałe, brodziki, sedesy i umywalki na nogach.
- Czy można skracać (ucinać) kable i maty grzejne?
Nie. Kable i maty sprzedawane są jako gotowe produkty o różnych długościach i mocach, które dobiera się do konkretnych warunków i metrażu.
- Czy można skracać, bądź wydłużać kabel czujnika?
Tak, można skracać i dopuszczalnie wydłużać kable czujników, zarówno podłogowych, jak i czujników dla sterowań instalacjami przeciwoblodzeniowymi.
- Czy elektryczne ogrzewanie podłogowe DEVI jest przyjazne dla psów i kotów?
Zdecydowanie tak. Psy i koty uwielbiają wylegiwać się na ciepłych, elektrycznie ogrzewanych podłogach. W naszej praktyce kable grzejne DEVI nie raz znalazły zastosowanie w psich budach i na psich wybiegach.
- Czy kable grzejne DEVI znajdują zastosowanie w innych dziedzinach niż ogrzewanie podłogowe?
Tak. W systemach grzewczych dla rur, rurociągów i zbiorników, w posadzkach chłodni przemysłowych, dla ogrzewania masy betonowej wylewanej zimą, dla rozmrażania gruntu, w hodowli zwierząt i ogrodnictwie dla ogrzewania gleby, a także dla ogrzewania boisk i kompleksów sportowych.
- Jakich gwarancji na swoje produkty udziela firma DEVI?
Gwarancje dla poszczególnych produktów DEVI wynoszą:
20-letnią pełną gwarancją DEVI objęte są maty grzejne oraz kable grzejne.
10-letnią gwarancją DEVI objęte są systemy ogrzewania podłogowego oraz akcesoria.
5-letnią gwarancją DEVI objęte są: termostat DEVIreg™ Touch, system ogrzewania podłogowego DEVIdry™, kable samoregulujące oraz akcesoria.
2-letnią gwarancją DEVI objęte są termostaty i akcesoria.- Jaką gwarancją są objęte grzejniki GLAMOX™?
Gwarancja na grzejniki GLAMOX™ wynosi 3 lata.
- W jaki sposób dokonać reklamacji?
Do zgłoszenia reklamacji niezbędny jest dowód zakupu produktu w naszej firmie. W przypadku produktów DEVI zakupionych w innych punktach, należy się zgłosić do miejsca zakupu.
- Co daje gwarancja?
DEVI zapewnia gwarancyjny serwis wykrywania i naprawy wszelkich uszkodzeń instalacji grzejnych, powstałych w toku montażu, bądź użytkowania.
Specjalistyczne urządzenia do wykrywania uszkodzeń kabli i mat, umożliwiają precyzyjne namierzenie usterki i jej naprawę w obrębie małego fragmentu podłogi, bez konieczności skuwania/demontażu całości podłogi.
- W jaki sposób można dokonać zakupu produkty DEVI?
Zakupu można dokonać osobiście w siedzibie firmy (gdy produkty są na stanie) lub składając zamówienie:
- telefonicznie
- faksem
- e-mailem
i odbierając towar w siedzibie firmy, bądź z usługą przesyłki kurierskiej
- Jakie są formy płatności?
W siedzibie firmy:
- gotówką
- przelewem, dla stałych klientów
Za zamówione produkty:
- przelewem
- za pobraniem (przy odbiorze)
- Jaki jest koszt przesyłki kurierskiej?
Koszt przesyłki kurierem DHL wynosi 35 zł.
Przy zakupach powyżej 1 500.00 zł brutto przesyłka na koszt naszej firmy.
- Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zależny jest od dostępności towaru w magazynie firmy. W przypadku dostępności, czas ten wynosi 1-3 dni robocze. W przypadku braku towaru klient będzie informowany i czasie realizacji zamówienia.
Czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie.
- Jak postępować gdy przesyłka jest uszkodzona?
Gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzeń w transporcie, należy bezwzględnie sporządzić z kurierem protokół szkody. Tylko taki protokół jest podstawą reklamacji.
- Co zrobić gdy czas realizacji się wydłuża, bądź przesyłka nie dotarła?
Należy skontaktować się z firmą kurierską w celu weryfikacji statusu przesyłki, lub skontaktować z naszą firmą.