Poniżej znajdą Państwo najczęściej zadawane pytania odnośnie naszych produktów, ich zalet i zastosowań. Ponadto znajdują się tu informacje o gwarancjach, serwisie, sposobach zakupów, płatnościach i wysyłce towaru, a także porady.

Dlaczego ogrzewanie podłogowe?

Ponieważ ogrzewanie podłogowe jest najbliższe idealnemu rozkładowi temperatury, uwzględniającemu fizjologię człowieka, co można streścić do "ciepłe stopy - chłodna głowa". Ponadto ciepło jest równomiernie rozprowadzane na całej powierzchni podłogi i tym samym w pomieszczeniu. Co ważne, ogrzewanie podłogowe nie generuje wzmożonych ruchów powietrza, jakie występują przy centralnym ogrzewaniu, więc ruch kurzu i pyłów jest zminimalizowany (ważne dla alergików i astmatyków).

Ogrzewanie podłogowe elektryczne czy wodne?

Elektryczne, ponieważ bezwładność elektrycznego ogrzewania podłogowego jest znacznie mniejsza niż wodnego ogrzewania podłogowego, tzn elektryczne ogrzewanie działa szybciej i oszczędniej.

Dlaczego produkty DEVI, a nie produkty innych marek?

Ponieważ DEVI jest największym i najdłużej działającym na rynku producentem elektrycznych ogrzewań podłogowych. Od 1936 roku produkuje systemy, które zawsze zapewniają optymalną wydajność, wysoką niezawodność i zużywają niewiele energii elektrycznej. DEVI zapewnia gwarancyjny serwis wykrywania i naprawy wszelkich uszkodzeń instalacji grzejnych, powstałych w toku montażu, bądź użytkowania.

Mata czy kabel?

Wyboru należy dokonać ze względu na dwa czynniki: możliwości montażowe oraz cel ogrzewania. Kable można zamontować tylko w wylewce betonowej lub w przypadku systemów przeciwoblodzeniowych w warstwie piasku. Natomiast maty można zamontować tuż pod powierzchnią podłogi, w warstwie kleju, co pozwala uniknąć znacznego podniesienia wysokości. Albo inaczej, w przypadku ogrzewania podstawowego zalecany jest montaż kabli, a w przypadku dogrzewania podłóg polecane są maty.

Kable i maty jednostronnie czy dwustronnie zasilane?

Kable i maty jednostronnie zasilane są o wiele łatwiejsze w montażu, ale ich koszt jest wyższy. Natomiast kable i maty dwustronnie zasilane wymagają tworzenia pętli, ale za to są tańsze.

Pod jaki rodzaj podłóg można stosować produkty DEVI?

Ogrzewanie podłogowe można stosować niemal pod każdym materiałem wykończeniowym podłogi. Zarówno pod naturalnym kamieniem, gresem, terakotą jak i parkietem, drewnianymi deskami na legarach i panelami. Dodatkowo DEVI stworzyła Devicell Dry oraz Devidry - produkty do suchego, szybkiego i wygodnego montażu pod panelami.

Czy do montażu/kładzenia podłóg z ogrzewaniem podłogowym można stosować dowolne materiały wykończeniowe?

Nie. Należy używać klejów do płytek i spoin z potwierdzoną przez producenta możliwością stosowania do ogrzewanych podłóg. Podobnie należy używać paneli i drewna z powyższym atestem.

Czy kable i maty kładzie się pod całą powierzchnią podłogi?

Nie. Kładzenie ogrzewania pod stałymi elementami zabudowy nie ma sensu. Omija się stałą zabudowę tzn szafki i szafy zamontowane na stałe, brodziki, sedesy i umywalki na nogach.

Czy można skracać (ucinać) kable i maty grzejne?

Nie. Kable i maty sprzedawane są jako gotowe produkty o różnych długościach i mocach, które dobiera się do konkretnych warunków i metrażu.

Czy można skracać, bądź wydłużać kabel czujnika?

Tak, można skracać i dopuszczalnie wydłużać kable czujników, zarówno podłogowych, jak i czujników dla sterowań instalacjami przeciwoblodzeniowymi.

Czy elektryczne ogrzewanie podłogowe DEVI jest przyjazne dla psów i kotów?

Zdecydowanie tak. Psy i koty uwielbiają wylegiwać się na ciepłych, elektrycznie ogrzewanych podłogach. W naszej praktyce kable grzejne DEVI nie raz znalazły zastosowanie w psich budach i na psich wybiegach.

Czy kable grzejne DEVI znajdują zastosowanie w innych dziedzinach niż ogrzewanie podłogowe?

Tak. W systemach grzewczych dla rur, rurociągów i zbiorników, w posadzkach chłodni przemysłowych, dla ogrzewania masy betonowej wylewanej zimą, dla rozmrażania gruntu, w hodowli zwierząt i ogrodnictwie dla ogrzewania gleby, a także dla ogrzewania boisk i kompleksów sportowych.

Jakich gwarancji na swoje produkty udziela firma DEVI?

Gwarancje dla poszczególnych produktów DEVI wynoszą:

20-letnią pełną gwarancją DEVI objęte są maty grzejne oraz kable grzejne.
10-letnią gwarancją DEVI objęte są systemy ogrzewania podłogowego oraz akcesoria.
5-letnią gwarancją DEVI objęte są: termostat DEVIreg™ Touch, system ogrzewania podłogowego DEVIdry™, kable samoregulujące oraz akcesoria.
2-letnią gwarancją DEVI objęte są termostaty i akcesoria.

Jaką gwarancją są objęte grzejniki GLAMOX™?

Gwarancja na grzejniki GLAMOX™ wynosi 3 lata.

W jaki sposób dokonać reklamacji?

Do zgłoszenia reklamacji niezbędny jest dowód zakupu produktu w naszej firmie. W przypadku produktów DEVI zakupionych w innych punktach, należy się zgłosić do miejsca zakupu.

Co daje gwarancja?

DEVI zapewnia gwarancyjny serwis wykrywania i naprawy wszelkich uszkodzeń instalacji grzejnych, powstałych w toku montażu, bądź użytkowania.

Specjalistyczne urządzenia do wykrywania uszkodzeń kabli i mat, umożliwiają precyzyjne namierzenie usterki i jej naprawę w obrębie małego fragmentu podłogi, bez konieczności skuwania/demontażu całości podłogi.

W jaki sposób można dokonać zakupu produkty DEVI?

Zakupu można dokonać osobiście w siedzibie firmy (gdy produkty są na stanie) lub składając zamówienie:

  • telefonicznie
  • faksem
  • e-mailem

i odbierając towar w siedzibie firmy, bądź z usługą przesyłki kurierskiej

Jakie są formy płatności?

W siedzibie firmy:

  • gotówką
  • przelewem, dla stałych klientów

Za zamówione produkty:

  • przelewem
  • za pobraniem (przy odbiorze)
Jaki jest koszt przesyłki kurierskiej?

Koszt przesyłki kurierem DHL wynosi 35 zł.

Przy zakupach powyżej 1 500.00 zł brutto przesyłka na koszt naszej firmy.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zależny jest od dostępności towaru w magazynie firmy. W przypadku dostępności, czas ten wynosi 1-3 dni robocze. W przypadku braku towaru klient będzie informowany i czasie realizacji zamówienia.

Czas realizacji jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie.

Jak postępować gdy przesyłka jest uszkodzona?

Gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzeń w transporcie, należy bezwzględnie sporządzić z kurierem protokół szkody. Tylko taki protokół jest podstawą reklamacji.

Co zrobić gdy czas realizacji się wydłuża, bądź przesyłka nie dotarła?

Należy skontaktować się z firmą kurierską w celu weryfikacji statusu przesyłki, lub skontaktować z naszą firmą.

 
Kontakt
ANDERTEX
ul. Robotnicza 19
40-689 Katowice
tel./fax: 032 202 61 36
andertex@andertex.pl

Sklep czynny pn.-pt.
w godz. 10:00-16:00
Jak do nas dojechać?